20 jaar Motive bvba – Textiel Design & Development studio

Company news from 28/09/2018

Motive bvba startte in 1998 als eenmanszaak op een zolderkamertje. Vandaag is het een professionele design & development studio met zeven medewerkers. Motive is uniek omdat ze aandacht besteden aan zowel de artistieke, als aan de technische eigenschappen van het eindproduct. Innovatieve ideeën vertalen ze, met behulp van moderne CAD-CAM toepassingen, naar geweven textiel.

Dankzij hun creatieve en technische troeven alsook door hun ervaring met een brede waaier aan subsectoren, werden zij een aantrekkelijke handelspartner in de textielsector. Met succes richt Motive haar passie zowel op meubelstoffen, matrastijk, gordijnstoffen, badartikelen, technisch textiel en diverse andere textielproducten.

Vandaag is het feest en wensen zij van deze gelegenheid gebruik te maken om hun dank te betuigen. Dank aan hun gemotiveerde medewerkers, die creatief samenwerken als een geolied team. Dank ook aan hun klanten voor de, vaak reeds jarenlange, vruchtbare samenwerking en voor het vertrouwen om samen vernieuwende producten en innovatieve collecties te introduceren op de markt.

Met gepaste trots blikt Motive terug op het verleden en kijkt het met vertrouwen uit naar de toekomst. Motive … aim for passion!

“Er is geen geheim ingrediënt in het recept voor succes. Werk hard, grijp de kansen en vooral, ... volg uw passie!” Gwen en Wouter

Motive bvba, www.motive.be